Ennustinkohan hiljattain, että meidän työorganisaatio myllätään lähiaikoina uusiksi?

Vuodenvaihteessa meidän osasto siirretään osaksi eri liiketoimintaa ja me muutetaan toisiin tiloihin. Sopii mulle. Muut purnasi, mutta musta on kiva saada uusia työkavereita. Tulevat tilat tuskin on niin hyvät kuin nykyiset, mutta ei haittaa. Muutos piristää. Ja tulee kerrankin siivottua työpöytä kunnolla.

Jostain syystä on masentanut viime aikoina oikein huolella. Mulla on ensi viikolla psykiatri, pitäisi keskustella lääkityksen sopivuudesta. Pitää mainita sille masennuksesta. Olen nyt siinä perinteisessä itkeskelyä ilman syytä -vaiheessa. Seuraava vaihe on itsetuhoiset ajatukset ja tunne-elämän jähmettyminen, mikään ei tunnu miltään. Paitsi pahalta välillä. Sitten lähtee uni, nytkin olen herännyt jo viikojen ajan tasan neljältä lähes joka yö. Mä vähän epäilinkin, että näin käy. Masennuslääkityksen annoskoon nostaminen ei ehkä tule kyseeseen, koska se ei sovellu litiumin kanssa yhteen. No, antaa lekurin pähkäillä, sille maksetaan siitä.

Pitäisi lähteä kohta liikkeelle, ollaan menossa kaverin kanssa ulos. Siis ravitsemusliikkeeseen. Luoja tietää miksi. Taisi muuten olla mun idea. Mikälie päähänpisto. Ei yhtään huvittaisi (niinku ei koskaan ennen lähtemistä), mutta pahoin pelkään että lähdettyäni viihdyn turhankin hyvin. Ja huomenna kaduttaa. Toisaalta en edes muista milloin viimeksi olin ulkona (viime viikonloppuna, myönnän, mutta silleen kunnolla), joten ehkä se on aikakin. Voi tehdä hyvääkin saada muuta ajateltavaa. Muuten vain istuisin kotona suremassa kurjaa kohtaloani. Ostin uuden paidankin tilaisuutta varten. Halvan t-paidan, mutta kuitenkin.

Ei hajuakaan minne menisi. Kaikki yökerhot tuntuu nykyään olevan teinihelvettejä, sikakalliita pintaliito-lihatiskejä tai pikkutakki & farkut -ukkojen pokauspaikkoja. Haluaisin vaan tanssia ja pitää hauskaa ilman, että siitä pitää maksaa kymmeniä euroja, joilla saa vaan sisäänpääsyn, narikan ja ylihintaisen siiderin. Enkä todellakaan rupea jonottamaan tuntia sisään, haloo. Normaalisti on hyvä, että Hesan yökerhotarjonta on naurettavaa, koska ei tule lähdettyä yön silmään usein. Näinä harvoina kertoina kun on lähdössä se sapettaa.

Kai tässä pitäisi alkaa tuunata naamaansa. Tilitän sitten miten meidän kävi...